
ZTECH ZT-61 ZT61 es elektromos kerékpár
259 900 Ft
Az ár NEM tartalmazza az összeszerelést és beállítást!
Ha kéri, üzletünk elvégzi a szakszerű összeszerelést és beállítást!
Minőségi és megbízható.
Továbbfejlesztett változat.
Felszereltség:digitális műszerfal, kilométer számláló, nagy teherbírás, ledes világítás.
Vastag köpeny, kerekek és küllők, dobfék elöl-hátul, fém fékkarok és konzol, riasztó.
Modern forma
Erős teleszkóp
Többfunkciós csomagtartó
Zárható tároló kosár
Elfogyott
Ztech ZT-61 elektromos kerékpár a ZT-10-es elektromos kerékpár
Az ár NEM tartalmazza az összeszerelést és beállítást!
Ha kéri, üzletünk elvégzi a szakszerű összeszerelést és beállítást!
Több színben is kapható!
(KÉK, BORDÓ, EZÜST, FEKETE)
Minőségi és megbízható.
Továbbfejlesztett változat.
Felszereltség:digitális műszerfal, kilométer számláló, nagy teherbírás, ledes világítás.
Vastag köpeny, kerekek és küllők, dobfék elöl-hátul, fém fékkarok és konzol, riasztó.
Modern forma
Erős teleszkóp
Többfunkciós csomagtartó
Zárható tároló kosár

Általános tájékoztató elektromos kerékpárokról
Akkumulátor
Az elektromos kerékpárokat általában két típusú akkumulátorral forgalmazzák:
1. zárt savas ( zselés ), ezek az elterjedtebbek és olcsóbbak
• 12V 12Ah teljesítményű 150x98x95 mm méretben, 4.2 kg súlyú, 80%-ban ezekkel szerelik az elektromos kerékpárokat.
• 12V 20Ah teljesítményű 181x77x167 mm méretben, 7.1 kg súlyú, ezek főleg elektromos robogókban valamint 3 és 4 kerekűekben fordulnak elő.
Ezek az akkuk sorba vannak kötve az akku dobozon belül 24V, 36V, 48V vagy 60V-os rendszerbe. A legelterjedtebbek a 36V-os
( 3db. akku ) és a 48V-os ( 4db. akku ) rendszerűek. Élettartamuk 3-4 év vagy 350 töltés, átlagos használat mellett.
Töltési idejük 3-7 óra a lemerültségtől függően. Nem szeretik a hideget és a teljes lemerítést.
2. Li-ion ( lítiumos )
• 36V 10Ah 3,0 kg súlyú
• 48V 10Ah 3.9 kg súlyú
• 48V 20Ah 7.0 kg súlyú
Élettartamuk 10-12 év vagy 1000 töltés, átlagos használat mellett. Töltési idejük 2-4 óra a lemerültségtől függően. A hideget és a teljes lemerítést a zselés akkumulátornál is rosszabban viselik.
Töltés
A kerékpárt nem kell minden használat után tölteni, elég, ha megvárjuk, hogy félig lemerüljön, és csak utána töltjük. Ha huzamosabb ideig nem fogjuk használni az elektromos kerékpárt ( pl. télen ), akkor célszerű meleg helyen tárolni az akkumulátort és 3 hetente rá kell tölteni 3-5 órát. Ezzel meg tudjuk hosszabítani az akkumulátor élettartalmát. Az akkumulátort nem szabad teljesen lemeríteni mert többszöri lemerítés után meghibásodhat. A töltőknél piros led jelzi a töltést, mikor ez átvált zöldre, célszerű megszakítani a töltést, mert a forgalomban lévő töltők 90% – a nem kapcsol ki, mikor zölden világít, hanem tovább tölt, a túltöltés pedig az akkumulátor károsodását idézheti elő.
Motor és vezérlő
2007 óta csak szénkefe nélküli, korszerűbb, hall jeladós ( 3 fázisú ) villanymotorokkal szerelik az elektromos kerékpárokat. Ha nem terheljük túl az elektromos kerékpárt ( nem használjuk folyamatosan homokos úton és a megengedettnél jóval nagyobb súllyal ) , akkor akár 20-30 évet is lemennek meghibásodás nélkül ezek a típusú villanymotorok.
Riasztó
Amennyiben riasztóval van szerelve az elektromos kerékpár, figyeljünk arra, hogy ha egy hétnél tovább nem használnánk, akkor is töltsünk rá, vagy válasszuk le az akku dobozt a kerékpárról, mert a riasztó akkor is meríti az akkumulátort mikor az elektromos kerékpár nincs gyújtáson.
Gyártó | Z-Tech |
---|
Vélemény írásához lépj be előbb.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.